
XX sesja zwykła Rady Gminy Tyrawa Wołoska
Serdecznie zapraszam na XX sesję zwyczajną Rady Gminy Tyrawa Wołoska, którą zwołuję na podstawie art. 20. ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.). Sesja odbędzie się 4 września 2025 r. /czwartek/ o godz. 14.00 w budynku Urzędu Gminy w Tyrawie Wołoskiej w Świetlicy „Mrówka”z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji RG.
a. Protokół Nr XVIII/25
b. Protokół Nr XIX/25
4. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
5. Informacje Przewodniczącego Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
6. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady.
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych.
8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Sanockiego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Tyrawa Wołoska na 2025 rok.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Tyrawa Wołoska na lata 2025- 2029.
11. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę nr XVII/92/2025 Rady Gminy Tyrawa Wołoska z dnia 2 czerwca 2025 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania wykraczającego poza rok budżetowy 2025.
12. Wolne wnioski i zapytania. Odpowiedzi na zapytania.
13. Odpowiedzi na zapytania innych uczestników obrad.
14. Odpowiedzi na zapytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
15. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Tyrawa Wołoska
Radosław Babina
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracodawca zobowiązany jest zwolnić radnego od wykonywania pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy